Subject: Elektriprojekti LC0589 kooskõlastus Pärnu linnas
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 11:48:24 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC0589 „ Kibuvitsa tn 5 elektriliitumine
Pärnu linn Pärnu maakond.“

Tööde eesmärgiks on Kibuvitsa tn 5 elektriühenduse loomine ja olemasoleva
elektrivõrgu parendamine.

Uue madalpinge maakaabli paigaldus on planeeritud ka Transpordiameti
omandis olevale Ehitajate tee T15 (62505:059:0010) kinnistule.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.